Zuid- Afrika - Reisverslagen van Niels IJsbrandij - WaarBenJij.nu Zuid- Afrika - Reisverslagen van Niels IJsbrandij - WaarBenJij.nu

Zuid- Afrika

Op 1 juli zal ik voor bijna twee maanden naar zuid-Afrika gaan. Om precies te zijn naar Durban. Daar zal ik een maand vrijwilligerswerk gaan doen als shark diving volunteer voor Oceans Campus. Ik zal mensen begeleiden tijdens freediving met haaien (eco toerisme) en me bezig houden met de sardine run. Het behoud van de diersoort staat centraal, dus ook het meten- en weten van alles eromheen hoort er bij.
Onderstaand zijn alle taken zoals weergegeven op de site.
Citizen science surverys
Shark & client videography
Shark behaviour data collection
Client services and education
Shark centre maintanance
Social media content creation
School education outreach

Daarna zal ik 17 dagen de tijd hebben om naar Kaapstad te komen, alles staat nog open dus wie weet waar we allemaal terechtkomen en wat we gaan doen.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2015

Het reizen begint nu pas echt

04 Augustus 2015

Back to Blue Wilderniss

17 Juli 2015

Sardine Run

10 Juli 2015

Een teken van leven!!!

30 Juni 2015

Naar de Haaien
Niels

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9036

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Zuid- Afrika

30 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Big Five

Landen bezocht: