Nog twee weken - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Niels IJsbrandij - WaarBenJij.nu Nog twee weken - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Niels IJsbrandij - WaarBenJij.nu

Nog twee weken

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

16 Oktober 2012 | Nederland, Hoofddorp

Nog maar twee weken te gaan en het begint nu wel erg dichtbij te komen. Over precies twee weken zit ik nu in het vliegtuig naar Dubai met me maatje Wouter(Walter). Het is nog een kwestie van tas inpakken, laatste spullen halen en natuurlijk alles in orde maken. Gister me lichaam rechtgezet bij de chyropractor, morgen even een wortelkanaalbehandeling en dan zou ik zon beetje alles hebben gedaan om gezond me reis in te gaan maar met mij, correctie me maag, weet je het maar nooit.

Werken doe ik niet aan dus als mensen denken nou wil nog even gezellig lullen, fifa-en, of wat dan ook be my guest en je bent altijd welkom op de afgesproken data en tijd natuurlijk. En voor een aantal tot de 28e!!

  • 16 Oktober 2012 - 15:26

    Xandra Dekker:

    Ha die Niels,

    Leuk zo'n reisdagboek! Gaat Wout dat ook doen? Of doen jullie samen? Wouter kennende, lijkt het me dat ie met jou"meelift". In ieder geval heb je aan mij (ons) een trouwe volger.
    Gr. Xandra

  • 16 Oktober 2012 - 15:33

    Verli:

    Veel plezier!
    groetjes, verli

  • 16 Oktober 2012 - 15:49

    M10:

    +1 voor de Sniels

  • 18 Oktober 2012 - 10:53

    Opa En Oma :

    Hoi Niels
    Je bent nog niet weg,maar we kijken uit naar je reisverslagen.

    groetjes Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 9044

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Zuid- Afrika

30 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Big Five

Landen bezocht: