De laatste Dag - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Niels IJsbrandij - WaarBenJij.nu De laatste Dag - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Niels IJsbrandij - WaarBenJij.nu

De laatste Dag

Blijf op de hoogte en volg Niels

29 Oktober 2012 | Nederland, Hoofddorp

Godsamme, zit je dan achter de computer een verslag te maken terwijl je tas nog niet eens is ingepakt! Nog 1 dag en dan is het alweer zover, op naar het onbekende. Nja onbekende, je kan genoeg in boekjes lezen en op internet maar dat zegt niet altijd wat. Gister een geslaagde afscheidsborrel gehad met vrienden en familie en vandaag alle laatste dingen doen(oftewel alles).

Ik weet nog wel dat we twee maanden geleden begonnen met alles uitzoeken en bepalen waar we nou heen wilden en wat te doen. Nou het lijkt net vorige week zo snel is alles gegaan, maar ik moet er aan geloven morgen is de dag.

Ik wil alle vrienden, familie, kennissen en overige personen bedanken voor al hun steun medeleven en hulp bij de voorbereiding naar mijn reis maar vooral mijn schatje, Danieck. Het is niet niks drie maanden uit elkaar te gaan maar ik weet dat we ook dit samen overleven.

Tot 20 januarie, of later en ik hou jullie op de hoogte!!!!

  • 29 Oktober 2012 - 15:05

    Wouter:

    Moet jij niet weer studeren Niels!! Januari(e)??

  • 30 Oktober 2012 - 12:20

    Martin VT:

    Veel plezier, maak er wat moois van!!! Grtz.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 9032

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Zuid- Afrika

30 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Big Five

Landen bezocht: